неделя, 8 февруари 2009 г.

Дневника на едно Американче 2

12 май Днес беше забележителен ден , защото имам Рожден ден . Сутринта станах и реших , че е време да вляза във форма , доста трудно поддържам моите 145 кг . Направех две клякания и ми се схава кръста , отидох до лекаря за праглед. Д-р Браун е чудесен лекар , но ми каза , че много съм се пренатоварил и затова трябва да внимавам с усилените тренировки . Като се замислих , осъзнах , че е прав , не се готвя за националният отбор все пак де. Отидах на училище със закъснение , но нищо размина ми се нали имам рожден ден . Бях решил да почерпя учениците си , но трябваше да искам разрешение , директора разреши но при условие че е нещо здравословно . И така в междучасието всички ядяхме превкусни здравослвони бургери / нямах много пари и затова взех само по 5 на човек , пък и бяха в промоция де / и шоколадов пай / на всеки парче само 300 грама - трябва да се грижим за фигурите си все пак / Случи се и нещо странно , вярно че преди харесвах повече момчетата , но сега изведнъж се влюбих и ти в стилна мадама - балерина . Джейн беше най - разкошното и финно момиче , което бях виждал с една леко мазничка дълга коса / сигурно се е изцапала малко от бургерите / стройна фигура и ханш . Не можете да си представите каква наслада изпитах , когато я видях да танцува Лебедова езоро в ролята на умирашият лебед . Тя ми каза , че тежи само 167 кг и си личи , че наистина пази строг режим , за да може с това стройно тяло да танцува така. Учителят по музика ни каза , че това Лебедово езеро било написано от някакъв си Чайковски , ма той го откраднал от наш си композитор . Ех всички крадат от нас бе, не могат да разберат , че ние сме основатели на всичко възвишено . Е и вечерата прзнувавахме с нашите , дори малко се напих , ама Джейн донесе тази бира. Не знаете човек ,какви неща може да направи на една чаша бира.Така омайва този алкохол и особено в големи количества.

Няма коментари:

Публикуване на коментар