неделя, 8 февруари 2009 г.

Как успях да си подам документите за нова лична карта

vzemete да се забавлявате




И да ви кажа историята е съвсем реална и надявам се след като я прочетете да предизвика това , което предизвика у мен усмивка .

И така откраднаха ми личната карта и реших да отидо до районнот да си изкарам нова . Разбира се казаха , че това е свързано с изписването на тонове мастило а , скоро разбрах , че процедурата е улеснена , е за мен не беше така и сам си я улесних.
Та отивам м РПУ- то - няма да споменавам кое , но обективни причини .
Попълвам си аз декларация за откраднатите документи , но явно там на сержанта , не му стана мнго ясно кака точно са ги откраднали / а в обяснението ми пишеше М в пълнътъ мотриса ва столичното метро р не съм усетил , как някой ми е бръкнал в джоба и ме е ограбил / Каква мотриса попита сержанта р ами синя отвърнах му .
Но той продължи , ама я попълни още две тука обяснителни декрарациии , че малко съмнително ми се вижда , попълних ги и ме казвам , добре аз имам ред , защо пак трябва да чакам , не знам , кога ще успея да хапна нещо вече 1,30 бях в РПУ- то . А аз както каза сержанта , какво мислиш , лесно ли ми не съм ял и аза от сутринта / а килцата му бяха над сто и малсо поизлъга според мен / и ми казак ок , вземете ми документите и с мен в кръчмат служебно л Мръна нещо в началото но после дойде взех на него и себи се по един сандвич и едно тараторче , написа ми той човека всичките обяснения и ме сложи най- отпред на опашката.
Добре , ама друг проблем свършило лепилото на служителката на гишето , която трябва да ми приеме документите и вика , че аз трябвало да си нося леполо , сега да не разберате погрешно , но това бе съвсеммалко абсурдно за мен и реших , да не слушам нейният вариант , който бе да ходя 500 метра да книжарницата за лепило и си загубя реда , а реших да се спрява с подръчни средства и ето , че дъвката ми свърши перфектна работа в случая .
И така ето че с един таратор , малко дъвка и сандвич , човек бърза може да си свърши работата с документите

Няма коментари:

Публикуване на коментар