неделя, 8 февруари 2009 г.

- Винаги си дръжте презервативите в колата!!!

С приятелката ми излизаме вече повече от година и решихме да се оженим. Родителите ми помогнаха в подготовката, приятелите ми ме окуражаваха.Приятелката ми - Тя беше мечта. Имаше само едно нещо което ме притесняваше, това беше по-малката и сестра. Бъдещата ми зълваsmile.gif)) беше на 20г. , носеше къси и прилепнали поли и блузи с дълбоки деколтета. Тя често се навеждаше когато аз съм наоколо, а аз се радвах на доста приятните гледки на нейното бельо. Това трябва да е било преднамерено ( deliberate- 10х to SA Dictionary). Тя никога не го правеше когато има някой друг наоколо.Един ден зълвата ми се обади и ме попита дали искам да дойда до тях да проверя нещо с поканите за свадбата. Тя беше сама като дойдох. Започна да ми шепне че скоро съм щял да се женя, а тя имала чувства и желания към мене които не можела да преодолее, а и не иска да преодолее. Каза ми че иска да правим любов само веднъж преди са се оженя и да поверя живота си на сестра и! Бях тотално шокоран и не можах да кажа дума. Тя каза " Отивам горе в спалнята ми , и ако искаш да го направим просто ела и ме вземи."Бях поразен. Бях вцепенен от шока като я гледах как се качва по стълбите. Когато се качи горе тя си свали гащичките и ги хвърли върху мене. Стоях там за един момент после за завъртях и тръгнах направо към вратата. Отворих вратата, излязох от къщата и тръгнах към колата. Тъста стоеше отвън .... с насълзени очи, прегърна ме и каза "много сме щастливи че премина нашия малък тест. Не можехме да пожелаеме по-добър съпруг за нашата дъщеря. Добре дошъл в семейството ни!"Поуката от тази история е :Винаги си дръжте презервативите в колата!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар