неделя, 8 февруари 2009 г.

БЛОГЪТ НА ЕДНА БЛОНДИНКА


1 февруари. Най-накрая успях! Вече си имам онлайн дневник? Ще пиша всякакви мъдри мисли и ще слагам красиви снимки... (100 коментара за час, повечето от които „красавице, ще те изпапкам!", а в редки случаи - "здравей, желая ти всичко добро ")

2 февруари. Ура! Вече имам книжка! Сега отивам да купя кола. Искам нещо голямо и красиво. Например, розов хамър. (230 коментара за 2 часа, най-много в тона "още една убийца на пътя", а рядко се срещат - "браво, поздравявам те")

3 февруари. Моят лъвчо не иска да ми купи розов хамър. Е, добре, ще карам черен джип Тойота. Но на огледалото задължително ще окача розов слон и тапицерията също искам да е розова. (270 коментара за час, в общи линии "е, супер джип " и "очаквай набези ", по - рядко - "автомобилът трябва най-вече да се харесва на собственика си")

4 февруари. Случи се нещо ужасно. Счупих си нокът. Моят суперски, красив нокът, който ми сложиха едва вчера! Какво да правя? (312 коментара за час, повечето от които "счупи и останалите " и "отрежи си палеца ", в по-редки случаи "съчувствам ти, сама знам колко е неприятно ")

5 февруари. Очевидно съм влязла в черна серия. Днес си купих забележителна чанта от Balenciaga за 300 евро. Но тя не подхожда на оттенъка на салона на колата ми!!! (340 коментара за час, повечето - "ходи пеша, но с чанатата или карай без нея!", по - рядко "аз имам същият проблем, може да обменим опит?")

6 февруари. Вчера с приятелки ходихме на клуб. Започнахме с „Брилянтин ", след това в „Планет клуб”, после в „Апартамента” и завършихме в „Биад”. Ето няколко снимки. (400 коментара за 10 минути, в общи линии - "не мога да ги сваля, трафика е натоварен!", по-рядко - "О, как здраво сте се забавлявали, вземете ме с вас следващия път!")

10 феруари. Лъвчо ми обеща ново палто от норки. От радост му приготвих малък празник... Не, не е това, което си мислите, приготвих му вечеря. (500 коментара за 10 минути, в общи линии "повече щеше да му хареса ако беше направила това, което си мислехме!!", в редки случаи "Ти умееш да готвиш? Завиждам ти!")


11 февруари. Мъдрите мисли понякога ме преследват, но аз бягам бързо. (520 коментара за 5 минути, в общи линии "пъзла!!!", по - рядко - "Красивите жени не е нужно да бъдат като Питагор ")

13 февруари. Днес се счупи колата ми. Когато повиках автомонтьор, той дълго се рови из двигателя, после наля нещо и всичко се оправи. Но откъде да знам, че бензинът свършва! (700 коментара за час, в общи линии "всички в офиса плачем, че не сме автомонтьори " и "сложи си слънчеви батерии ", по-рядко - "А, а кога трябва да се налива бензин? Може и моята така да се развали?")

14 февруари. Денят на влюбените! Щастлива съм, защото имам ново палто. Ще организирам празник на лъвчо, тъй като вие казахте, че предния път не съм се представила много добре, а и той тогава отиде на съвещание. (900 коментара за 3 часа, в общи линии "е, тази вечер се постарай " и "достави на мъжа удоволствие!!!", по-рядко - "Ново палто – да ти е честито!")

15 февруари. Вчера вечерта направих на лъвчо торта. Със орехи и шоколад. Боже, как е възможно да изяде толкова калории? Всъщност, какво мислите за снощи и за предишния празник? (1000 коментара за час, всички обиждащи болондинката, а нейният отговор е: но защо сте толкова груби?)

Няма коментари:

Публикуване на коментар