неделя, 8 февруари 2009 г.

защо точно сълза ли , хубав въпрос ?

Aко бях сълза , то бих искал да бъде в очите на хората





Aми защото да си сълза в очите на човек ,значи много , можеш да разберeш , кога страда , кога се радва, кога обича

Като сълза мога и да не съм в очите им а вече паднал от тях

но така ще загубя истинското усещане за живот, ще загубя пламъkа , който само аз притежавам

никой, не се е замислял , как такова мъничко нещо , такава малkа за някои капка вода, може да бъде толкова важна и красива

Защото , каквото и друго нещо да съм , не мога да прозра същността на живота , не мога да усетя , това което е важно за самият човек,

а така мога да се докосна до него, да го погаля леко и усетя , болката, желанието , радостта и любовта , мога да се докосна до неговата същност , до това мъничко местенце , което само той и никой друг няма достъп, където държи своите , мисли, чувста, и желание , да се докосна до неговата дуща

А нима има нещо по велико от това да усетиш заедно с някой любовта , щастието , дори и тъгата му

Нима има нещо по велико от това , да бъдеш до него докато той изпитва всичко това

да си една частица от него , без която той не може да съществува

Та както казвах искам да съм сълза

Така мога да гледам от всякъде човешкият живот,

мога да видя радостта в очите на майката прегръщаша своето бебе, а мога и да бъда на очите на това малко създание , когато приема първите си глъдки въдух и се появява за да се здрависа с този свят,

Мога да капна лекичко в очите на жената , , която за пръв път тръпне в очакване на срещата на живота си , и когато капна от нейните очи, ще се превърна в капчица любов

Естествено ,като сълза аз съм навсякъде и при тъжни и весели моменти , може би човек, не може да си предстваи ,как едно такова мъничко нещо. дори според някои една малка и почти невидима капчица, може да усети вълнението , страха ,болката , въобще да усети най - добре едно човешко същество

За някои хора, като сълза ще съм невидим, дори ненужен , но истината е , че те не ме признават , защото не са искрени със себе си , те не могат да усетят моята сила

А нима има по искрено нешо от това човек ,да плаче , нима сълзите в очите на майка гледаща уморащото си дете не са искрени или сълзите на девойка , която се прощава завинаги с голямата си любов

Има ли по искрено и чисто нещо от това и може ли по друг начин, да се покажат тези святи , тъжни и лични чувста , аз мисля , че не

Защото нито думите, нито действията на човек, са достъчни да разкрият неговият истинки образ , а само нешо което е част от него , нещо като мен сълзата

Ако съм сълза , ще съм най - богат и най - желан от всичко и всички



Най - богат да , защото не парите , или материалните ценностти правят човек ,богат, а неговите мисли , желания, неговата душа , а като сълза, аз ще мога лекично да падна от нечия нежна буза и се влея в чуждото сърце ,като сълза ще мога наистина да разбера какво е да страдаш и точно заради това , да обикна живота още повече

А няма богастство или цена , което да ми даде всико това .



Най - желан ще съм съшо да, зашото ще мога да усетя радостта на хората, ще мога да се появя за пръв път в очите на едно малко създание и вида един друг свят изпълнен с емоциии , болка, любов и щастие , ще мога да поема и първите си капчици въздух заедно с него Мога да бъде желана в очите на двама влюбени и усетя , техният огън, който , дори и да не грее вечно е едно от най - истинските неща на този свят , защото е запален от сърцата им



Ето затова ако бих бил сълза , бих искал да съм в очите на хората , за да живея с тях, изпитвам всичките им емоциии и чувства и най- вече , за да мога да се превърна в една мъничка частица от самите тях

Няма коментари:

Публикуване на коментар